Subject: Sideprojekti kooskõlastustaotlus - Harju maakond, Jõelähtme vald, Jägala VS ühendamine optikaga
From: "Tarto Mari" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 13:42:49 +0300

Tere

Vastavalt Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus tellimusele koostab AS
Connecto Infra

„ELA707 Harju maakond, Jõelähtme vald, Jägala VS ühendamine optikaga“
tööprojekti.

Manuses I etappi tööprojekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust  projektile.

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Infra

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.